Byrånytt

3 erfarne digitale hoder til Metro Branding

Metro Branding vokser videre og har hentet tre nye digitale ressurser fra kundesiden.

Byråleder Cathrine Stensland smiler fra øre til øre.

Bilde2_Cathrine_Stensland.jpg
Byråleder Cathrine Stensland. 

– Høsten har vært helt eventyrlig for oss. Med mange nye kunder øker også behovet for flere flinke folk, og jeg er stolt av at så erfarne digitale eksperter har lyst til å jobbe hos oss. Dette er virkelig noe alle merkevarene vi jobber med får nyte godt av, når vi nå har hentet inn damer som virkelig kan retail, dagligvare og e-commerce, sier hun.

Les også: Fra AD til kreativ leder – slik tar du steget!

Henriette Gedde-Linna er fortsatt fersk hos oss, men langt fra fersk innen performance-faget. Etter mastergraden i Medier, kommunikasjon og IT gikk veien videre til PostNord med overordnet ansvar for alle digitale kommunikasjonskanaler. I 6 år jobbet Henriette med alt fra strategi, produksjon, måling og rapportering for nettsidene, nyhetsbrev og sosiale medier.

Som rådgiver innen digital synlighet vil hun være rådgiver og sparringspartner innenfor performance marketing, innholdsmarkedsføring og SEO – både for innhold og den tekniske delen.

Metro_Branding_Porfilbilder_Barcode_5T3A137220220208.jpg
Ny rådgiver innen digital synlighet, Henriette Gedde-Linna. 

– Selv om hverdagen i PostNord var spennende, savnet jeg et litt større fagmiljø hvor jeg kunne hente inspirasjon og lære fra flinke fagfeller. Det har vært så fint å komme til Metro Branding! Jeg er så imponert over det lune og gode arbeidsmiljøet her, og jeg gleder meg til å ta fatt på alle de spennende kundene. Dette har vært en utrolig bra start på året, sier hun.

Fra Rema 1000 til Metro Branding

Relativt ny er også Rebecca Ophus, som kom til oss før jul. Som innholdsrådgiver er hun opptatt av innsiktsbasert, effektiv og god kommunikasjon. 

2021-12_Rebecca_Ophus_DSC_5043-scaled.jpeg
Innholdsrådgiver Rebecca Ophus. 

Rebecca er utdannet kommunikatør fra Høyskolen Kristiania, og kommer direkte fra REMA 1000. I bagasjen har hun blant annet med seg erfaring fra strategi- og innholdsplaner, pressehåndtering og innholdsproduksjon. 

Som innholdsrådgiver bistår Rebecca kunder med alt fra merkevarebygging, drifting av sosiale medier og nettsider, sparring og rådgivning.

– Jeg har lenge vært nysgjerrig på byråbransjen, og her i Metro Branding får jeg nettopp det jeg savnet i min gamle jobb, et fagmiljø og flere å spille ball med. Ikke minst har jeg fått flinke og fantastiske kollegaer, som jeg gleder meg til å ta fatt på nye utfordringer sammen med.

Nysgjerrig på livet i Metro Branding? Se her!

Ny rådgiver også innen innhold

Sofie Nordengen startet som markedsfører digitale og sosiale medier i september. 

Sofie er opptatt av egen utvikling i faget, og har opparbeidet seg bred erfaring. Etter flere år som innholdsprodusent på kundesiden, har hun jobbet med det meste innen planlegging, produksjon og publisering av innhold.

2021-09_Sofie_DSC_2812-scaled.jpeg
Dreven markedsfører for digitale og sosiale medier, Sofie Nordengen.

Hos oss i Metro jobber hun for å finne ut hvordan vi på best måte skal få frem kundenes budskap slik at det har nytteverdi for målgruppen:

– Vi har så mange spennende kunder i Metro Branding, og det er herlig å jobbe i et byrå hvor man er omgitt av dyktige og kunnskapsrike kollegaer som hele tiden er på jakt etter å utvikle seg og å bli enda bedre!

Lurer du på hvordan det er å jobbe hos oss? Se våre karrieresider!

Nyskjerrig på livet i Metro Branding?
Paal-André Schwital
Fotograf/rekrutteringsansvarlig
paal.andre@metrobranding.no
Ønsker du å følge mer med på hva vi driver med? 👀 Meld deg på vårt nyhetsbrev!