Markedet beveger seg raskt. Konkurrentene dine gjør det samme. Mer enn noen gang gjelder det å sette en tydelig kurs for merkevaren. Bli med på frokostseminar og lær hvordan!
På dette frokostseminaret dykker vi ned i hva som må til for å stake ut en tydelig retning, og på den måten øke konkurransekraften. Hvordan skaffer du deg innsikt og hvilke elementer bør inngå i en merkevarestrategi? Og ikke minst: Hvordan gjør du strategi til handling?
Dato: Torsdag 8. mai
Tid: Frokost og registrering fra kl. 08.00. Seminar kl. 08.30–10.30
Sted: Haakon VIIs gate 2, Vika, Oslo.
Pris: Frokostseminaret er gratis.
Du kan glede deg til ny kunnskap og ferske eksempler fra norsk næringsliv. På dette seminaret legger vi vekt på å gi konkrete tips, fremgangsmåter og praktisk erfaring. Målet for dagen er å gi deg innsikt i hva som skal til for å kjøre en strategiprosess i egen virksomhet – fra strategisk utgangspunkt til praktisk gjennomføring.

Sikre deg plass på gratis seminar nå!
Her er agendaen:
Hva bør du vite før du velger strategi?
Eirik Ekrann, Country Manager i Ipsos, deler hvilke typer innsikt som gir et solid grunnlag for strategiske veivalg – enten du skal inn i nye markeder, differensiere deg tydeligere, eller bygge en posisjon som varer. Kan AI bidra til å effektivisere innsiktsarbeidet?
Posisjonering med gjennomføringskraft!
Metro deler erfaringer, metoder og verktøy for å utvikle en tydelig posisjoneringsstrategi, og hva som skal til for å realisere strategien til faktisk handling og målbare resultater.
Praktisk info:
🗓 Dato: Torsdag 8. mai
🕗 Tid: Frokost og registrering fra kl. 08.00. Seminar kl. 08.30–10.30
📍 Sted: Haakon VIIs gate 2, Vika, Oslo.
Vi byr på fersk innsikt, god kaffe – og to timer med faglig påfyll du faktisk får brukt.
Meld deg på her👇