Seminar

Innsikt. Posisjonering. Handlekraft.

Torsdag 08.05.25 kl. 08:30 - 10:30
Haakon VIIs gate 2, Vika, Oslo.
Frokostseminar 8. mai – fra analyse til gjennomføring

Markedet beveger seg raskt. Konkurrentene dine gjør det samme. Mer enn noen gang gjelder det å sette en tydelig kurs for merkevaren. Bli med på frokostseminar og lær hvordan!

På dette frokostseminaret dykker vi ned i hva som må til for å stake ut en tydelig retning, og på den måten øke konkurransekraften. Hvordan skaffer du deg innsikt og hvilke elementer bør inngå i en merkevarestrategi? Og ikke minst: Hvordan gjør du strategi til handling?

Dato: Torsdag 8. mai

Tid: Frokost og registrering fra kl. 08.00. Seminar kl. 08.30–10.30

Sted: Haakon VIIs gate 2, Vika, Oslo.

Pris: Frokostseminaret er gratis.

Du kan glede deg til ny kunnskap og ferske eksempler fra norsk næringsliv. På dette seminaret legger vi vekt på å gi konkrete tips, fremgangsmåter og praktisk erfaring. Målet for dagen er å gi deg innsikt i hva som skal til for å kjøre en strategiprosess i egen virksomhet – fra strategisk utgangspunkt til praktisk gjennomføring.

Sikre deg plass på gratis seminar nå!

Her er agendaen:

Hva bør du vite før du velger strategi?

Eirik Ekrann, Country Manager i Ipsos, deler hvilke typer innsikt som gir et solid grunnlag for strategiske veivalg – enten du skal inn i nye markeder, differensiere deg tydeligere, eller bygge en posisjon som varer. Kan AI bidra til å effektivisere innsiktsarbeidet?

Posisjonering med gjennomføringskraft!

Metro deler erfaringer, metoder og verktøy for å utvikle en tydelig posisjoneringsstrategi, og hva som skal til for å realisere strategien til faktisk handling og målbare resultater.

Praktisk info: 

🗓Dato: Torsdag 8. mai
🕗Tid: Frokost og registrering fra kl. 08.00. Seminar kl. 08.30–10.30
📍Sted: Haakon VIIs gate 2, Vika, Oslo.  

Vi byr på fersk innsikt, god kaffe – og to timer med faglig påfyll du faktisk får brukt. 

Meld deg på her👇