Byrånytt

Metro Branding leder Content Marketing-dagen

For andre år på rad inntar Metro Branding og Kim Nygaard rollen som konferansier på Content Marketing-dagen til Kampanje.

– Jeg er beæret over å få lov til å lede denne anerkjente konferansen enda en gang, sier Kim Nygaard i Metro Branding. I 2021 var han programvert sammen med Pia Tryland i Chilli Media, på det heldigitale arrangementet, grunnet pandemien.

I 2022 er planen å gjennomføre et fysisk arrangement som tradisjonen tro, på Grand Hotell i Oslo. Dessverre spøker det litt for store fysiske arrangement enn så lenge.

– Jeg gleder meg til å stå på scenen og introdusere alle de fantastiske folka Kampanje har invitert til å holde foredrag. Stemningen med 300 personer i salen som gir deg umiddelbar respons, er magisk. Men vi klarte å gjennomføre en bra konferanse digitalt i fjor, og det skal vi klare i år også om vi må det, sier Kim.

– Selve riggen blir mer som en TV-sending hvis det blir digitalt, men responsen fra de over 600 deltakerne fra i fjor var svært bra, forteller Nina Gade Tenvik, som er kommersiell ansvarlig, og primus motor bak alle eventene til Kampanje. Hun har virkelig fått testet ut digitale kurs- og konferansekonsepter de siste årene.

nina-gade-tenvik.jpg
Primus motor i Kampanje: Nina Gade Tenvik.

– Men det er klart, vi hadde sett frem til å endelig kunne møtes ansikt til ansikt igjen, hele bransjen, og krysser fingre for at det lar seg gjennomføre, sier hun.

Hvor lenge skal maling tørke?

I tillegg til å inneha rollen som programvert, skal Kim presentere et spennende case sammen med Metro Branding sin kunde, Montér.

– Jeg har invitert Hanne Røye Nyhus, som er Head of Digital i Optimera, til en sofaprat om hvordan vi og Montér systematisk har jobbet med innholdsmarkedsføring og søkemotor-optimalisering for å sikre digital synlighet. Vi har kalt seansen «Hvor lenge skal maling tørke?», men lover at det ikke skal bli like kjedelig som å se maling tørke altså, ler han.

Konferansen gjennomføres etter planen 27. januar på Grand Hotell, med over 20 fageksperter på scenen. Det blir en blanding av foredrag og intervjuer, og arrangementer tar for seg hovedtemaene:

1. Trender og utvikling innen content marketing

2. Målgrupper og kanalvalg

3. Praktisk content marketing

Se hele programmet og meld deg på her!