Byrånytt

Metro Branding vinner NDLA-anbudet

Metro Branding er valgt som ny samarbeidspartner for Nasjonal digital læringsarena, NDLA, etter en omfattende anbudsrunde. Byrået skal bidra til å styrke digital læring i Norge.

Blant ti tilbydere oppnådde Metro Branding høyest poengsum både på løsningsforslag og kompetanse, og ble tildelt kontrakten basert på beste forhold mellom pris og kvalitet.

– Det har vært en tøff konkurranse, med mange kompetente deltakere. Nivået er skyhøyt. Nå gleder vi oss til å komme i gang, og ser fram til det videre samarbeidet med gjengen i Metro, sier Hilde Schjølberg Evensen, leder for kommunikasjon og marked i NDLA.

Hilde Schjølberg Evensen, leder for kommunikasjon og marked i NDLA. (Foto: Tom Knudsen)

Metro Branding har over flere år samarbeidet med NDLA om strategisk kommunikasjon, og i 2024 utviklet byrået en helt ny visuell identitet for læringsplattformen.

– Vi er utrolig stolte over at vi nå kan videreføre samarbeidet. Vårt mål er å styrke NDLAs samfunnsoppdrag gjennom tydelig og engasjerende kommunikasjon, sier Anette Holtan, strategisk rådgiver i Metro Branding.

Byrået skal bidra med tjenester innen strategi og rådgivning, kommunikasjon og design. Avtalen strekker seg over 2 år, med start allerede nå i februar 2025.

Kjerneteamet i Metro, fra venstre: Kjartan Høvik, Helene Knutsen, Anette Holtan, Linn Borger Eriksen og Richard Wold. (Foto: Paal-André Schwital)

For mer informasjon, kontakt:
Anette Holtan
Strategisk rådgiver/kundeopplevelse
anette@metrobranding.no