Bli med oss på kurs i merkevarebygging! Du får oppdatert kunnskap og nyttige verktøy for hvordan du kan gå frem for å bygge en sterk merkevare og måle effekt.
Mange selskaper står i en brandingprosess. Noen i lys av fusjoner og oppkjøp, andre har kanskje behov for å styrke eller reposisjonere seg for få økt konkurransekraft, mens andre skal lansere nye produkter og tjenester under egne, selvstendige merkevarer.
Uansett hvilken posisjon du står i, inviterer vi deg til heldagskurs på Hotel Continental 22. mars. Fra 09.00 til 15.30 skal vi gå gjennom flere sider av merkevarebygging, slik at du kan sørge for å være oppdatert og aktuell for dine kunder.
Dette går vi gjennom på kurset:
- Metode for å utvikle en tydelig posisjoneringsstrategi
- Bruk av markedsinnsikt som verktøy for vekst og omdømmearbeid
- Verktøy for å planlegge og lede marketing- og kommunikasjonsarbeidet
- Måle og dokumentere effekt, strategisk og taktisk.
Du vil få konkrete eksempler på B2C- og B2B-aktører som har lykkes, hvordan de har gått frem, slik at du kan bli inspirert og ta med deg nyttige tips. I tillegg legger vi til rette for diskusjoner og refleksjoner underveis.
Se hele programmet og meld deg på her!
Hvem holder kurset?
Cathrine Stensland, byråleder i Metro Branding.
Kjartan Høvik, leder for content og performance marketing i Metro Branding.
Hvem passer dette kurset for?
Kurset er tilpasset alle som har ansvar for merkevarebygging på strategisk nivå, enten du har tittel som markedsdirektør, brand manager, markedssjef, kommersielt ansvarlig eller daglig leder/CEO.
På dette kurset får du oppdatert faglig kunnskap og inspirerende eksempler som gjør deg bedre rustet til å ta gode avgjørelser i din arbeidshverdag.
Dagen starter med registrering og lett frokost kl. 08.30, mens det faglige settes i gang kl. 09.00.
Spørsmål? Send en e-post til cathrine@metrobranding.no.