Kunstig intelligens er på alles lepper om dagen. Selv om dette kan effektivisere mang en hverdag, er vi fortsatt avhengige av både kloke hoder og gode verktøy for å nå ut med vårt budskap.
Her finner du påmeldingsskjema til seminaret
Synergi mellom verktøy, innhold og synlighet
Norske Enonic med sitt CMS, Enonic XP, er blitt et av Norges mest populære verktøy for webredaktører. For å få full effekt er det viktig å forstå alle mulighetene i verktøyet. Og for å få godt innhold distribuert, trenger man kompetanse på synlighet.
Vår egen Henriette Linna, som er rådgiver på digital synlighet, deler gode råd for bedre synlighet. ColliCare vil vise hvordan de jobber med dette i en stor, internasjonal organisasjon. Seeds og Enonic viser hvordan man best kan utnytte digitale verktøy i arbeidet.
Seminaret holdes i samarbeid med Seeds Consulting, Enonic og oss i Metro Branding. Vi har sammen levert løsninger til en rekke kunder.
Hvem passer seminaret for?
- Ikke-teknologer som er interessert i teknologiske løsninger i sitt arbeid med informasjon, kommunikasjon og markedsføring på web.
Meld deg på
Det blir kaffe og lett servering fra klokken 08.30 og starter det faglige 09.00.
Innholdsarbeid i distribuerte og internasjonale organisasjoner
Emilie Aleksandra Karindatter, Corporate Web Consultant, ColliCare Logistics
Haakon Høier, prosjektleder Seeds
Collicare er muligens den mest komplekse nettløsningen Enonic har levert med mer enn avdelinger i 14 land og på like mange språk. De greier med utrolig få ressurser å kommunisere til alle markeder, på en rekke språk med en godt strukturert Enonic-løsning. Lær hvordan løsningen er bygget opp og hvordan de jobber med innhold.
Bruk alle verktøyene i verktøykassa!
Egil Fujikawa-Nes. CTO i Seeds Consulting.
Som teknologileder hos den største Enonic-partnere i Norge oppdager Egil stadig at Seeds kunder ikke utnytter alle mulighetene som ligger i verktøyene. Dessuten har han vært ansvarlig for å utvikle nye verktøy i form av Enonic-apper. I sitt innlegg har han lovet å lansere en helt ny app han vet mange vil bli begeistret for!
Slik bør du jobbe med innhold fra et synlighetsperspektiv
Henriette Gedda-Linna, Metro Branding
Nettsidens rolle kontra øvrige kanaler. Tips og triks på hvordan jobbe effektivt med hele økosystemet. AI som et viktig verktøy i SEO-arbeidet.
Vi i Metro Branding hjelper virksomheter med å bygge verdifulle merkevarer gjennom tydelig strategi, god historiefortelling og design av smidige brukeropplevelser. Vi kjenner også verktøykassa og er eksperter på å utnytte teknologi som hjelper innholdsprodusenter i jobben de gjør hver dag.
Topp 10 skjulte skatter i Enonic (… pluss en eksklusiv gløtt inn i 2024!)
Morten Øien Eriksen, daglig leder og gründer i Enonic
Dykk ned i et univers av smarte løsninger og de aller siste innovasjonene hos Enonic. Få innsikt i spennende visjoner og strategier for det neste året!
Med Enonic i verktøykassen har du tilgang til en digital byggeplass av muligheter, der du kan skape og vedlikeholde løsninger ved hjelp av en plattform som er like fleksibel som den er kraftfull. Dette er den ultimate løsningen for kritiske applikasjoner og nettsider som virkelig trenger å levere varene når det gjelder innhold. Fra store offentlige virksomheter og private selskaper, til ideelle organisasjoner – de har alle funnet sin digitale mojo med Enonic.
Gå ikke glipp av denne sjansen til å utforske de undervurderte funksjonene som kan ta dine digitale prosjekter til nye høyder!
Synes du innholdet ser interessant ut? Da er det bare å melde seg på. Velkommen til seminar!