Dette er Blomqvist

Sjekk ut den lekre visuelle profilen til auksjonshuset Blomqvist. Koboltblå utstråler kunst, sofistikasjon, originalitet og modighet. Det nye universet gjør merkevaren synlig og attraktiv.

Kunde
Blomqvist

Oppgaven

Blomqvist styrker sin merkevare. Vi i Metro Branding har videreutviklet deres visuelle identitet i tråd med auksjonshusets ambisjoner om å være et ledende og nyskapende auksjonshus. Logoen er uendret fordi den har et karakteristisk særpreg, resten er nytt. Basert på kundesentrisk tilnærming og brandsprint med Blomqvist har vi lagt det strategiske fundamentet som merkevaren skal bygges på. Alle kontaktpunkter gjennom hele kundereisen er gjennomgått for å skape en helhetlig opplevelse og treffe målgruppenes behov.

Løsning

Vi har utviklet en tydelig visuell identitet som fungerer godt både i digitale kanaler og på fysiske flater, naturligvis. Gjennom fonter, farger, bilder, illustrasjoner og grafiske elementer formidles Blomqvist sin ekspertise, kunnskap, passion og profesjonalitet. Profilen bærer objektene som selges på auksjon, slik at kunst, møbler, smykker, designvesker m.m. får skinne og komme til sin fulle rett.

Ønsker du å vite mer om dette prosjektet?
Espen Linna
Fagansvarlig digitale brukeropplevelser
espen@metrobranding.no
Ønsker du å følge mer med på hva vi driver med? 👀 Meld deg på vårt nyhetsbrev!