Interflora.no i ny drakt  – en blomstrende digital opplevelse 

Sammen med Interflora, Seeds og CustomPublish har vi lansert Interflora.no i helt ny drakt, med fokus på å modernisere merkevaren og forbedre den digitale brukeropplevelsen.

Besøk nettsiden
Kunde
Interflora

Målet var å tydelig differensiere Interflora fra konkurrentene gjennom en digital plattform som kombinerer et inspirerende og appellerende design med en effektiv og god brukeropplevelse.

Basert på innsikt fra både kvalitative og kvantitative brukerundersøkelser, samt en grundig UX-analyse, har vi utviklet et nytt digitalt designsystem for Interflora.no. Det komponentbaserte designsystemet er skalerbart og tilpasser seg alle flater og enheter. I designprosessen hadde vi spesielt fokus på den mobile kjøpsopplevelsen.

Designet er preget av luft og estetikk, der bilder og typografi spiller en sentral rolle i å kommunisere kvalitet og håndtverk. Brukerflytene ble nøye redesignet for å sikre enkel navigasjon og en sømløs kjøpsprosess.

Vi gleder oss til å se resultatene av dette prosjektet!

Vil du vite mer om dette prosjektet? Kontakt Espen 
Espen Linna
Fagansvarlig digitale brukeropplevelser
espen@metrobranding.no
Ønsker du å følge mer med på hva vi driver med? 👀 Meld deg på vårt nyhetsbrev!