Lanseringskampanje for Jotun Drygolin Power Clean

Drygolin er velkjente kvalitetsprodukter i det norske markedet. Samtidig er det ikke alltid så lett å vite hvilket produkt du skal velge. Oppgaven til den digitale kampanjen var å lansere et nytt Drygolin-produkt, få tydelig frem fordelene, og skille det fra øvrige produkter i serien. Metro fikk jobben med å utvikle den digitale kampanjen da Jotun lanserte den selvrensende malingen Power Clean.

Kunde
Jotun

Løsning

Det beste med Power Clean er at det er en selvrensende maling. I kommunikasjonen ble det derfor viktig å få fram verdien av å slippe den årlige husvasken. Kampanjen inneholdt butikkmateriell, digitale annonser, SOME-materiell og en fyldig landingsside med forklarende videoer og informasjon.

Dette gjør vi for Jotun

  • Strategi, konseptutvikling og corporate design
  • Employer Branding
  • Kampanjer og produktlanseringer for privat- og proffmarkedet
  • Emballasjedesign
  • Tekst, film og foto
Ønsker du å vite mer om denne kampanjen, eller har andre henvendelser?
Line Friberg
Prosjektleder/kundeansvarlig
line@metrobranding.no
Ønsker du å følge mer med på hva vi driver med? 👀 Meld deg på vårt nyhetsbrev!