Rett før jul lanserte helse-startupen Maja.no, som drives av Legevisitt, en frekk kampanje der de tøyser med Kolonial.no. I kampanjen benytter de teksten «Litt som Kolonial.no, bare for tissen din». Så slang Nytelse.no seg på.
Bakgrunnen for kampanjen er at både Maja.no og Nytelse.no driver med seksuell helse på nett. Sunn seksuell helse er utrolig viktig, derfor lagde vi vår egen kampanje som spiller videre på Maja sin, der vi heier på hverandre og får enda mer fokus på dette. Denne gangen er budskapet «Litt som Maja.no, bare nytelse for tissen din».
Kampanjen ble godt mottatt av Maja.no, som delte den videre i sine kanaler. Det gjorde også en rekke kjente påvirkere.
Kampanjen ble også omtalt i Kampanje , Kom24 og Fagpressenytt.
Siden Maja.no sin originale kampanje ble kjørt utendørs, var det viktig for oss å svare på samme måte. Kampanjen hadde to forskjellige budskap, og ble kjørt over tre dager på en rekke store premiumplasseringer utendørs i Oslo sentrum, og var nesten umulig å ikke få med seg. Kampanjen ble også delt i egne kanaler på sosiale medier.