Nytt navn og identitet til nordisk IT-fusjon

Visma-selskapene Exso, Value Retail Consulting og EssCom har slått seg sammen med InfoCare for å danne nordisk IT-aktør med et nytt navn: Onitio. Vi utviklet strategisk merkevareplattform, det nye navnet, en sterk og kraftfull visuell identitet som utfordrer bransjespråket, samt nye nettsider.

Kunde
Onitio

Visuell identitet

Onitio ønsket en identitet som skiller seg ut i IT-bransjen. Med energiske farger, karakteristisk typografi, profilerende bilder og bruk av dynamisk motion grafikk har de fått nettopp dette. En rikholdig identitet som skaper spennende uttrykk som kommuniserer teknologi og kompetanse på en ny måte.

Nye nettsider

Onitio har fått helt nye nettsider, bygget på det fleksible headless CMS-et Sanity. Sammen med Represent som teknisk partner har vi laget et solid fundament for Onitio til å markedsføre sine produkter og tjenester.

Vil du vite mer om prosjektet, kontakt Line.
Line Friberg
Prosjektleder/kundeansvarlig
line@metrobranding.no
Ønsker du å følge mer med på hva vi driver med? 👀 Meld deg på vårt nyhetsbrev!