Nytt proffkonsept

Den profesjonelle maleren presses på pris i prosjektene, som igjen påvirker valg av maling. Men er det så lurt å velge noe annet enn kvalitetsprodukter fra Jotun da? Nei, det er ikke det!

Kunde
Jotun

Alt for proffen

Løsningen ble å formidle hva du faktisk får som Jotun-proff, og samtidig minne maleren på at tid koster mer enn maling. Bruker du effektive velprøvde kvalitetsprodukter, så sparer du tid på jobben.

Med dette som utgangspunkt har vi utviklet Jotuns nye proffkonsept med ny kommunikasjon, design, bilder. Konseptet spenner fra overordnede budskap og til produktnivå, og skal rulles ut i skandinavia med virkemidler som printannonser, butikkmateriell og digitale flater.

Ønsker du å vite mer om dette konseptet, eller har andre henvendelser?
Line Friberg
Prosjektleder/kundeansvarlig
line@metrobranding.no
Ønsker du å følge mer med på hva vi driver med? 👀 Meld deg på vårt nyhetsbrev!