Online booking gjort enkelt

Sammen med PÅHÅRET og Koderiet har vi skapt den nye digitale plattformen for frisørkjeden PÅHÅRET – en nettside som reflekterer den eksklusive atmosfæren du får i salongene, samtidig som den gir deg en behagelig brukeropplevelse.

Kunde
PÅHÅRET

Booking gjort enkelt

En viktig suksessfaktor for nettsiden var å effektivisere og modernisere timebestillingen. Nettsiden tilbyr nå en intuitiv og sømløs bestillingsprosess som gjør det enkelt for kunder å velge sine salonger, behandlinger, frisører og tidspunkter.

Gjennom et enkelt design og integrasjoner mot PÅHÅRET sine forretningssystemer, har vi skapt en nettside som ikke bare er vakker å se på, men også funksjonell og praktisk i bruk.

Less is more

Gjennom subtile mikroanimasjoner, nøye utvalgte bilder, elegant typografi og bruk av luft, har vi videreformidlet den unike og eksklusive stemningen som kjennetegner den nye visuelle profilen til PÅHÅRET.

Vi har gjenskapt denne følelsen også på nett. Ved å ta i bruk disse definerte elementene, gir vi brukerne en følelse av å puste og skape rom til å utforske innhold, tjenester og produkter på en behagelig måte.

Innholdsdesign og digital synlighet

En viktig dimensjon for en god brukeropplevelse er selve innholdet, tekster, menyer og struktur. Vi har bistått PÅHÅRET med innholdsutvikling, innholdsdesign og publisering. I tillegg har vi også hatt fokus på rådgivning og optimalisering av SEO.

Summen av dette bidrar til en økt digital synlighet, og til å posisjonere PÅHÅRET med inspirerende og relevant innhold, i alle relevante digitale kanaler.

Vil du vite mer om dette prosjektet?
Espen Linna
Fagansvarlig digitale brukeropplevelser
espen@metrobranding.no
Ønsker du å følge mer med på hva vi driver med? 👀 Meld deg på vårt nyhetsbrev!