Full rebranding for frisørkjede

Frisørkjeden PÅHÅRET fornyer seg og har vært gjennom en full rebranding, med utvikling av salongkonsept, visuell identitet og et kommunikasjonsuttrykk som skal tydeliggjøre merkevarens posisjon.

Kunde
PÅHÅRET

Store ambisjoner

PÅHÅRET skal nå nye høyder. Med et helt nytt konsept, ny profil og kommunikasjonsplattform skal de, sammen med sine frisører som brenner for å levere enestående service og gode kundeopplevelser, gjøre alt for å bli landets beste frisørsalongkjede.

Hele design- og konseptutviklingen og tjenestetilbudet er tuftet på grundig målgruppeinnsikt om hva kundene er opptatt av og verdsetter.

Når detaljene teller

Metro har jobbet grundig med det visuelle universet og fargevalg for å skape en helhet på alle flater. Våre designere har samarbeidet med interiørarkitektene Nyfelt og Strand. Fargepaletten er nøye utvalgt og i tråd med interiørkonseptet.

Vi er svært fornøyd med samarbeidet med Metro, de har vært en fryd å jobbe med. Vi har utfordret hverandre, spilt hverandre gode og jobbet utrolig godt som et lag.
Karin Warset
Markedssjef

Materiell og profil som gir resultater

Merkevaren skal skinne i bybildet og i alle kanaler, i annonser, på sosiale medier og i alt markedsmateriell der merkevaren PÅHÅRET blir eksponert. Your Very Best-konseptet forteller om fagkompetansen og følelsen av velvære som møter deg når du entrer verdenen til PÅHÅRET. Alt med ett mål for øyet, å posisjonere merkevaren med inspirerende og relevant innhold.

Har du spørsmål om dette prosjektet? Ta kontakt med Cathrine.
Cathrine Stensland
Byråleder
cathrine@metrobranding.no
Ønsker du å følge mer med på hva vi driver med? 👀 Meld deg på vårt nyhetsbrev!