Vi var med på å utvikle en ny og helhetlig digital merkevareopplevelse av TORO og deres inspirerende smaksunivers.
TORO ønsker å være en god venn som hjelper deg å lykkes med å lage god og sunn mat! En venn og ressurs du kan snu deg til for et garantert vellykket resultat. Men hvordan kan TORO vise frem sitt smaksunivers og sine mattips på en mer inspirerende og spennende måte? Målet var å utvikle en ny og helhetlig digital merkevareopplevelse av TORO og deres inspirerende smaksunivers.
TOROs bærekraftsarbeid og målene for en mer bærekraftig matproduksjon stod sentralt i arbeidet. Det var derfor viktig å løfte frem TORO sitt miljøansvar; litt grønnere, litt bedre og litt sunnere.
Sammen med TORO jobbet vi basert på innsikt om drivere, brukerbehov og kjøpsadferd. Vi gjennomførte flere kundesentriske workshops hvor vi kartla digitale kundereiser, og baserte den nye strukturen og selve innholdskonseptet på funnene fra innsiktsarbeidet.