Det er mange hensyn å ta når tre selskaper skal bli ett. Bak sammenslåingen ligger viktige samtaler og dybdeintervjuer med de ansatte. Metro Branding bistod helt frem til lansering av den nye merkevaren.
Besøk nettsidenÅ kjenne til drivere og barrierer hos målgruppen er avgjørende. For å definere en treffsikker kommunikasjonsplattform utførte vi derfor en rekke dybdeintervjuer i målgruppen.
Et godt navn må smakes på, modnes og fylles med assosiasjoner, innhold og personlighet.
Evelon gir sterke assosiasjoner til verdiene til det nye selskapet; evolusjon, endring og kontinuerlig utvikling.
Metro Branding stod også for den nye visuelle identiteten.
Målet var å utforme en visuell profil som skiller seg ut fra konkurrentene. Vi tror på tett samarbeid med kunde, og er opptatt av involvering, åpenhet og engasjement.
Denne tilnærmingen har gitt oss god erfaring og suksess for utvikling av en tydelig og gjennomført profil.
Sammen med Evelon fant vi ut hva den nye digitale løsningen skulle inneholde – med kontinuerlig fokus på den gode brukeropplevelsen.