Vi hjelper deg
Ofte sitter du på mer innsikt enn du kanskje tror. Det kan være tall fra Google Analytics eller sosiale medier, eller kanskje salgsavdelingen sitter på en KTI-undersøkelse som kan komme til nytte også for marketing?
I Metro er vi opptatt av å relevant innsikt, og første steg er å gjøre en vurdering av det du allerede har – smått og stort. Ikke minst vet vi at du og dine kolleger sitter med mye opparbeidet kunnskap og erfaring, som definitivt er nyttig å sette i system.
Når vi har oversikt, gjelder det å være kritisk. Er det noe vi mangler, og er det eventuelt avgjørende eller bare «nice to have»? Har vi tilstrekkelig utenfra-og-inn-perspektiv, eller kan innsikten vi har på bordet gi et feilaktig bilde?
Sammen legger vi en slagplan for hva slags innsikt det kan være nyttig å skaffe til veie, og hvordan dette kan gjøres på en hensiktsmessig måte.
Hvorfor er dette viktig?
Har du en utfordring eller en idé du vil sparre på?
Vi tar gjerne en uforpliktende prat med deg! Book en tid som passer.